ІНТЕРНЕТМАГАЗИН ТА ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Під час реалізації продукції, котру замовляють через інтернет, мають належним чином дотримуватися вимоги законодавства про захист прав споживачів. Чим врегульовано інтернетторгівлю? Яка інформація має бути розміщена на сайті інтернетмагазину? Як повернути/замінити товар, придбаний онлайн? У яких випадках складають акт на повернення грошових коштів? Про це читайте докладніше в нашій статті.
Законодавче регулювання інтернетторгівлі
Купівлю-продаж товарів в інтернет-магазині врегульовано, зокрема, ЦКУ, Законом про електронну комерцію, Законом про захист прав споживачів та іншими нормативно-правовими актами.
Права та обов’язки покупця (замовника, споживача) товарів, робіт, послуг у сфері електронної комерції визначаються Законом про захист прав споживачів (ч. 1 ст. 8 Закону про е-комерцію).
Правочини, здійснені з використанням нечесної підприємницької практики, є недійсними.
Тож бажаємо інтернет-ритейлерам завжди виправдовувати очікування замовників, а споживачам ніколи не стикатися з недобросовісними суб’єктами е-комерції.
Марина ОЛЕКСАНДРОВА,
юрист, м. Кропивницький