Всюдисущі реклама й маркетинг: податкові тригери
Реклама та маркетинг потрібні чи не кожному бізнесу. Хтось їх придбаває і несе витрати, а хтось — продає й отримує доходи. Пропонуємо вашій увазі обліковоподатковий серіал присвячений цим, без перебільшення, найризикованішим типам послуг, до яких так прискіпливо ставляться контролери під час кожної податкової перевірки платників податків: від невеликих підприємців до великих підприємств. Розповімо, як підтвердити витрати, і чи треба напружуватися, якщо це доходи. Також розкажемо про особливості ПДВнаслідків і валютного контролю.
Антоніна КУРИЛЕНКО, консультант з обліку та оподаткування, м. Київ
Список використаних нормативно-правових актів (див. на document.vobu.ua):
1. ПКУ —Податковий кодекс України.
2. Закон про бухоблік — Закон України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.99 р. № 996-XIV.
3. Закон про валюту —Закон України “Про валюту і валютні операції” від 21.06.18 р. № 2473-VIII.
4. Закон № 361 — Закон України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 06.12.19 р. № 361-IX.
5. Постанова № 18 —постанова Правління НБУ “Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану” від 24.02.2022 р. № 18.
6. Положення № 5 — Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затверджене постановою Правління НБУ від 02.01.19 р. № 5.
7. Постанова № 67 —постанова Правління НБУ “Про встановлення винятків та (або) особливостей запровадження граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і внесення змін до деяких нормативно-правових актів” від 14.05.19 р. № 67.
8. Положення № 88 —Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку, затверджене наказом Мінфіну України від 24.05.95 р. № 88.