-
Сповіщення: Увесь № 100 за 2025 р. – Газета "Все про бухгалтерський облік"
Відшкодування витрат працівнику за ЕЦП: бухгалтерський облік і ПДВ


Працівник сплатив власні кошти за надані послуги із виготовлення електронного ключа на рік та подав до бухгалтерії відповідні Акти наданих послуг із сумою ПДВ. Під час оплати банківською карткою банк утримав комісію. Як правильно відобразити ці операції в бухгалтерському обліку: чи слід включати суму ПДВ на рахунок 39, чи враховувати її в Декларації з ПДВ? Чи відшкодовується працівнику банківська комісія разом із сумою за Актами? Окрім того, перший Акт стосувався ключів, які були заблоковані через введення неправильного пароля, а за нові, чинні ключі, сплачено другий Акт на рік. Чи підлягає відшкодуванню та відображенню в обліку сума за першим “помилковим” Актом, чи лише витрати за новим Актом?
Запитання з редакційної пошти
Світлана ЛІХОНІНА,
головний бухгалтер, м. Київ