Дропшиппінг: вигоди, ризики та облік інтернет-магазину
Дропшиппінг — напрям продажів через інтернет-магазини, який користується популярністю не перший рік. Особливість таких взаємовідносин полягає в тому, що покупець (дроп) одержує товар безпосередньо від постачальника (оптового торговця). А інтернет-магазин одержує замовлення від клієнта й скеровує його фактичному продавцеві, себто є своєрідною вітриною й сполучною ланкою між покупцем і продавцем. Вигоди для інтернет-магазину очевидні, адже не потрібно витрачати власні кошти на закупівлю товарів, мати складські приміщення для їх зберігання, здійснювати логістику. Не дивно, що нині за цією схемою працює більшість інтернет-магазинів. Заразом у законодавстві договори дропшиппінгу окремо не виділені, тому виникають питання щодо ведення за ними обліку. Про це й поговоримо у статті.
Влада КАРПОВА,
к.е.н., CAP, консультант, м. Харків
#торгівля, #дропшиппінг, #бухоблік, #ПДВ, #ПодатокНаПрибуток